Mobil Tanıtım Tırı’nın yolcuğu
Nevşehir Valiliği ve Ahiler Kalkınma Ajansı(AHİKA) Nevşehir’de başlayan Kapadokya Mobil Tanıtım organizasyonları tamamlandı.
TÜM BÖLGELERDE UYGULANIYOR
Ülke içinde insanların daha kolay ulaşabileceği merkezi alanlarda Kapadokya Bölgesi’nin tarihi, doğal ve kültürel özelliklerini etkin bir şekilde tanıtmak amacıyla tasarlanan “Mobil Tanıtım Tırı” 45 gün boyunca Türkiye’nin tüm bölgelerinden belirlenen 14 ilde ziyaretçilerle buluştu.
VATANDAŞLARA DAĞITILDI
Toplam 10.659 kişinin ziyaret ettiği Mobil Tanıtım Tırı ile birlikte kurulan özel etkinlik alanlarında; 2872 ziyaretçi çömlek ustası eşliğinde çömlek yapımı deneyimi yaşadı. Bu etkinlikte yaklaşık 1 ton çamur kullanıldı. Tanıtım tırını ziyaret edenlerden 5437 kişi ise sanal gerçeklik (VR) gözlüğü ile Kapadokya’nın 3 boyutlu videolarını izleme şansı buldu. Ayrıca etkinliğe sponsor olan firmaların tanıtım broşürleri ve Kapadokya Bölgesi’ni yansıtan promosyon materyalleri de vatandaşlara dağıtıldı.
SPONSORLUĞUNDA VERİLDİ
Öte yandan, gün boyunca MC (sunucu) eşliğinde Kapadokya temalı çevirim içi oyunlar oynandı. Gün sonunda dereceye girenlere balon uçuşu, konaklama, at gezisi, ATV safari turları vb. ödüller ilgili firmaların sponsorluğunda verildi. Yolculuğuna Nevşehir’den başlayan Mobil Tanıtım Tırı ardından sırasıyla Adana, Mersin, Antalya Merkez ve Kemer, Bodrum Merkez ve Yalıkavak, İzmir Merkez ve Çeşme, Bursa, İstanbul, Ankara, Samsun, Erzurum ve Diyarbakır’da insan yoğunluğunun bulunduğu merkezi alanlarda Kapadokya Bölgesi’nin etkin tanıtımını gerçekleştirdi. Mobil Tanıtım Tırı etkinlikleri 30 Eylül 2017’de Sivas Cumhuriyet Meydan’ında son buldu.
Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.