Kalite ve kusursuz müşteri hizmetiyle hareket ediyoruz

Kalite ve kusursuz müşteri hizmetiyle hareket ediyoruz

Türk Telekom Rize İl Müdürü Rüstem Koçal, kaliteli ve kusursuz hizmet anlayışı içerisinde müşterilere en iyi hizmeti verme çabasında olduklarını...

Türk Telekom Rize İl Müdürü Rüstem Koçal, kaliteli ve kusursuz hizmet anlayışı içerisinde müşterilere en iyi hizmeti verme çabasında olduklarını söyledi. Son yıllarda Türk Telekom'un sosyal sorumluluk projeleri ile dünya çapında bir marka olma yolunda ilerlediğini belirten Koçal, “Hizmetlerimizle markamızı en güçlü şekilde ileriye taşıma gayreti içerisindeyiz. Müşterilerimizin bütçelerini göz önüne alarak birçok kampanya düzenledik. Akşam 7'den, sabah 7'ye kadar bedava kampanyamızı 1 Nisan 2011 tarihine kadar uzattık. Ev telefonu kullanıcılarının faydalanabilecekleri bu kampanyamızla ev telefonundan belirlenen saatler arasında yapılan şehir içi ve şehirlerarası aramalar için herhangi bir ücret ödenmiyor. Ayrıca kampanyaya katılım için herhangi bir başvuru ya da taahhüt gerekmiyor. Bu kampanyamızda 3 bin dakikalık limit uygulanmaktadır. Ayrıca ankesörlerden 1 dakika şehir içi görüşmeler de bedava yapılmaktadır.” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.