1. HABERLER

  2. SİYASET

  3. Birim müdürleri müşteri memnuniyeti için el ele
Birim müdürleri müşteri memnuniyeti için el ele

Birim müdürleri müşteri memnuniyeti için el ele

Elmadağ Belediyesi toplantı salonunda Müşteri Yönetim Sistemi tarafından Hizmet kalitesini arttırmak amacıyla toplandı düzenlendi. Toplantıya Birim Müdürleri...

A+A-

Elmadağ Belediyesi toplantı salonunda Müşteri Yönetim Sistemi tarafından Hizmet kalitesini arttırmak amacıyla toplandı düzenlendi. Toplantıya Birim Müdürleri tam kadro katıldı. MYS Birimi tarafından düzenlenen toplantıda kurum içinde hizmet kalitesini en üst noktaya taşımak için yapılması gerekenleri anlatıldı. Belediyeye hizmet almak için gelen vatandaşlara nasıl davranması gerektiğini örnekleyen, uygulanması gereken prosedürlerin önemini vurgulayan, takip aşamalarını slaytlarla anlatan MYS Birimi, yapılan tüm işlerimizde müşteri memnuniyetinin esas alınması gerektiğini dile getirdi. Özellikle kuruma yapılan şikâyetlerde, şikayette bulunan kişinin kimliğinin gizli tutulması gerektiğini ifade eden MYS Birim Sorumlusu birimlerinin bu prensibe titizlikle riayet ettiğini belirtti. KURUMUMUZUN HEDEFLERİ MÜŞTERİLERİMİZE ODAKLI Başkan Şahin "Kurumumuzun hedefleri müşterilerimize odaklı. Üstün ve kaliteli hizmet anlayışımızla, personelimize bilgisel anlamda yatırım yaparak, sürekli kendimizi yeniliyor, geliştiriyoruz. Çağdaş belediyeciliğin hizmet anlayışı içinde kurum içi eğitime yoğunluk verdik. Kalite faaliyetlerini gerçekleştirecek bilgi ve beceriyi edinebilmeleri için personelimizi seminerler ve eğitim programlarıyla bilgilendirdik. Kurumsallaşmaya yönelik gerçekleştirdiğimiz bütün çalışmalarımızın ana hedefinde vatandaşa kaliteli hizmet sunmak yatıyor" diye konuştu.    FATMA AĞAÇ  

Bu haber toplam 255 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.