1. HABERLER

  2. SİYASET

  3. 450 kişi istihdam ediyor
450 kişi istihdam ediyor

450 kişi istihdam ediyor

Türkiye genelinde olduğu gibi Kırıkkale’de de işçi istihdamına yönelik büyük katkı sağlayan Turkcell Global çağrı merkezi, bünyesinde 450 kişiyi...

A+A-

Türkiye genelinde olduğu gibi Kırıkkale’de de işçi istihdamına yönelik büyük katkı sağlayan Turkcell Global çağrı merkezi, bünyesinde 450 kişiyi istihdam ediyor. Turkcell ve kamu bankasının bireysel müşterilerine hizmetin verildiği çağrı merkezinde günlük ortalama 76 bin dakika görüşme yapılıyor. 1 YILINI DOLDURANLARA SAMSUNG TABLET Turkcell Global Bilgi’nin 2014’te açılışını yaptığı Kırıkkale’deki lokasyonu birinci yılını geride bıraktı. 450 kişiye istihdam sağlayan çağrı merkezinden hem Turkcell bireysel müşterilerinin çağrıları karşılanıyor hem de bir kamu bankasının bireysel müşterileri için bankacılık ürünleri satışı ve bilgi güncelleme aramaları yapılıyor. Çağrı merkezinin birinci yılı dolayısıyla yapılan etkinliğe 450 kişi katıldı. Dans gösterisi ve canlı müzik performansıyla renklenen etkinlikte çağrı merkezinde bir yılını dolduran çalışanlara madalya verildi, çekilişle 4 kişiye de Samsung Tablet hediye edildi.  YATIRIM YAPMA VİZYONUYLA HAREKET ETTİK Turkcell Global Bilgi Yeni Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Sadık Demirci konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Turkcell Global Bilgi olarak kurulduğumuz günden bu yana ülke ekonomisine, insanımıza yatırım yapma vizyonuyla hareket ettik. Bu amaçla sektörümüze, Anadolu’ya çağrı merkezi yatırımları yapma konusunda öncülük ettik ve ülkemizin dört bir yanına çağrı merkezleri açarak binlerce gencimize iş imkanı sağladık. BİZLERİ GURURLANDIRDI Demirci, “Geçtiğimiz sene bu vizyon doğrultusunda açılışını gerçekleştirdiğimiz Kırıkkale lokasyonumuzda başarılı bir yılı geride bırakmanın mutluluğunu yaşadığımızı ifade etmek isterim. Gösterdikleri performansıyla bizleri gururlandıran Kırıkkale lokasyonumuzun her bir çalışanına teşekkür ediyor, birlikte nice seneler geçirmeyi diliyorum” dedi.  ÇALIŞANLARIN YÜZDE 70’İ KADIN Günlük ortalama 76 bin dakika görüşmenin yapıldığı ve 38 bin çağrının karşılandığı Kırıkkale’deki çağrı merkezinde çalışanların yaş ortalaması 25, kadın çalışan oranı ise yüzde 70. Bu oran, yüzde 22’lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında geride yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor. Ayrıca çağrı merkezi çalışanlarının yüzde 68 üniversite, yüzde 32’si de lise mezunlarından oluşuyor.  

Bu haber toplam 422 defa okunmuştur
Etiketler :
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.