32 proje 6 Milyon TL’lik yatırım
ENERJİSA’DAN KIRIKKALE ÇIKARMASI
2009 yılında Kırıkkale, Ankara, Zonguldak, Kastamonu, Bartın, Karabük ve Çankırı illerini kapsayan Başkent bölgesi...
ENERJİSA’DAN KIRIKKALE ÇIKARMASI
2009 yılında Kırıkkale, Ankara, Zonguldak, Kastamonu, Bartın, Karabük ve Çankırı illerini kapsayan Başkent bölgesi elektrik dağıtım işini devralan Enerjisa Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş’nin (Enerjisa), üst düzey yöneticileri gazeteciler ile bir araya geldi.
Yapılan yatırımları tanıtan yetkililer, bu yıl 32 proje üretilip yaklaşık 6 Milyon TL’lik bir yatırım seviyesine ulaşıldığını ifade ettiler.
ELEKTRİK SANTRALİ YERİNDE İNCELENDİ
Başkent Enerjisa Dağıtım Operasyonları Direktörü Murat Pınar, Müşteri Hizmetleri Müdürü Ali Özgür Karal, Bölge Müdürü Akın Şahin, Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Arıcan, Kırıkkale Operasyon Müdürü Önder Bağır, Kırıkkale Müşteri Hizmetleri Birim Yöneticisi Ersan Yaşar, Yatırımlar Birim Yöneticisi Nevzat Ersoy, Kurumsal İletişim Uzmanı Göktürk Demirel, Kırıkkale’de bulunan medya temsilcileri ile bir araya geldi.
Pınar ve beraberindeki heyet ilçe ve merkez dâhil olmak üzere bir arada toplanılan elektrik santralini yerinde incelediler.
ENERJİ ARZI SAĞLAMAK ADINA MASTER PLANLAR
Gerekli ziyaret ve incelemelerin ardından Vural Alabalık tesislerinde yapılan projeler ve karşılaşılan sorunlar hakkında bilgi paylaşımı yapıldı. Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Enerjisa Başkent Dağıtım Operasyonları Direktörü Murat Pınar bölgenin ihtiyaçları paralelinde yapılan yatırımların önümüzdeki dönemde de devam edeceğini söyledi.
Sürdürülebilir ve kaliteli enerji arzı sağlamak adına master planların hazırlandığını ifade eden Pınar, Kırıkkale genelinde 2011 yılında toplam 24 projeye yaklaşık 5 Milyon TL tutarında yatırım yapılırken 2012 yılında bu rakam, 32 projeye ve yaklaşık 6 Milyon TL seviyesine yükseldiğini dile getirdi.
ELEKTRİKTE AKSAKLIKLARIN ÖNÜNE GEÇİLECEK
Bu yatırımların en kapsamlılarından birinin ‘Kırıkkale Dağıtım Merkezi’nin olduğunu vurgulayan Pınar, “Bu merkezimizin yenilenmesi projesi ile elektrik iletim sisteminde yaşanılabilecek aksaklıkların önüne geçilecek. Alternatif enerji kanalları oluşturarak Kırıkkale’nin daha sağlıklı bir dağıtım şebekesine kavuşturulması hedefleniyor.
Son teknoloji ürünü modüler hücrelerin kullanıldığı bu proje kapsamında 27 elektrik kesici ünitesi, 150 km uzunluğunda kablo döşemesi ve yeni inşa edilmiş bir trafo binası bulunuyor” dedi.
406 KM YÜKSEK VE ALÇAK GERİLİM HATTI
Yeni yatırımların yapılarak şebekenin modernize edilmenin yanı sıra, sürdürülebilir şebeke iyileştirme faaliyetlerinin de planlandığına dikkat çeken Pınar, “ Bu kapsamda;
Kırıkkale genelinde 5,5 ay devam edecek olan bakım projesi başlatıldı.
Proje ile 406 km yüksek gerilim ve alçak gerilim elektrik hattı ve 3 adet kesici ölçü kabini ve dağıtım merkezi bakımdan geçmiş olacak. Bunun yanı sıra 146 adet elektriksel şebeke ekipmanı bakım çalışmaları kapsamında yenilenmiş olacak” ifadesinde bulundu.
RÖLE KOORDİNASYON PROJESİ
Kırıkkale’de yüksek gerilim elektrik şebekesi üzerinde yaşanabilecek arızalara uzaktan kumanda, kontrol ve takip sisteminin (SCADA) kurulması çalışmalarının başladığını söyleyen Pınar, “ 2012 yılında 20 Dağıtım Merkezinin dahil olacağı projeye, 2013 yılı sonuna kadar Kırıkkale orta gerilim şebekesinin tamamının entegre edilmesi planlanıyor.
Röle Koordinasyon Projesi ile Kırıkkale genelinde yaklaşık 400 farklı noktada bulunan rölelerin, yüksek gerilim enerji hattı üzerinde arıza sayı ve süresini azaltacak şekilde, tamamı test edilerek yenilendi” şeklinde konuştu.
İLÇELERE MOBİL MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nin müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak hedefiyle belirli bir konsept dahilinde yenilendiğini belirten Pınar, Tüm müşterilik işlemlerinin yapılabildiği Müşteri Hizmetleri Merkezleri, modern ve ferah bir ortamda, müşteri odaklı ve uzman ekibimizle yüksek kalitede hizmet vermeye devam ediyor.
Kırıkkale Müşteri Hizmetleri Merkezi de yenilenen yüzüyle Aralık 2011’de açıldı. Mobil müşteri hizmetleri araçları ile ulaşılabilirliği artırmak ve müşteri işlemlerini kolaylaştırmak amacıyla müşteri hizmetleri merkezlerine erişim sıkıntısı yaşayan müşterilere yeni bir çözüm sunuldu” diye konuştu.
7 GÜN 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET
Mobil müşteri hizmetleri araçlarının müşterilerin bulunduğu bölgelere giderek, diğer hizmet kanallarından alabilecekleri hizmetlerin tamamını onların yanı başına getirdiğini belirten Pınar, “Mobil müşteri hizmetleri aracı, Kırıkkale’de belirli bir plan dâhilinde Delice, Keskin ve Sulakyurt bölgelerinde hizmet veriyor.
444 4 372 (444 4 ESA) Çağrı Merkezi, müşterilere 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. İnteraktif Sesli Yanıt Sistemi ile müşteriler, ihtiyaçlarıyla ilgili seçimi yaparak, doğrudan ilgili müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanabiliyor” dedi.
HABER: AHMET GÖKDEMİR
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.